Przejdź do głównej zawartości

PRAWDZIWA MIŁOŚĆ! - FITOMED żel do twarzy :)

Witajcie w ten piękny Mikołajkowy dzień!
Chciałabym Wam dzisiaj opowiedzieć kilka słów na temat oczyszczania skóry twarzy. Czym ja to robię? Już od ponad pół roku darzę miłością prawdziwą ŻEL FITOMED❤️, który jest dla mnie strzałem w dziesiątkę. Po wielu latach poszukiwań czegoś dla mnie idealnego, w końcu się udało! :)
Przedmiotem recenzji będą dwa żele z tej firmy:

Fitomed, Mydlnica Lekarska, Łagodny żel ziołowy do mycia twarzy
  • do cery tłustej i trądzikowej
  • do cery suchej i wrażliwej
DOSTĘPNOŚĆ ŻELU:
FITOMED - GDZIE KUPIĆ?- na tej stronie znajdziecie listę sklepów zarówno internetowych jak i stacjonarnych w CAŁEJ POLSCE

Mój rodzaj cery:
Głównie tłusta (czasami skłonna do przesuszania w niektórych partiach twarzy), wrażliwa oraz ze skłonnością do niedoskonałości i zatykania porów.

🌸Na pierwszy ogień leci żel do cery tłustej i trądzikowej

Zacznę od strony technicznej, czyli od tego co przedstawia nam producent:
  1. Pojemność: 200ml.
  2. Oczyszcza, zwęża pory, reguluje wydzielanie sebum, przeciwtrądzikowy.
  3. Żel zmywa makijaż i oczyszcza skórę utrzymując prawidłowy poziom jej nawilżenia. 
  4. Posiada właściwości myjące, osłaniające, nawilżające, wygładzające i łagodzące.
Składniki aktywne: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwii, koszyczka nagietka.
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla korzenia mydlnicy lekarskiej pianę.

Skład/Ingredients Aqua, Herbal Extract, Saponaria Officinalis Root, Salvia Officinalis Extract, Calendula Officinalis, Coco-Betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Trilaureth-4 Phosphate, Ethylhexylglycerin, Parfum, Sodium Chloride.
Polecany również przez lekarzy dermatologów!👍

A co ja na to⁉️
Żel ma delikatny, ziołowy zapach. Myślę, że dla alergików i osób wrażliwych na zapachy będzie idealny. Jest bardzo delikatny, nie podrażnia i nie wysusza skóry, a pomimo swojej delikatności świetnie daje sobie radę ze zmywaniem makijażu.
Fakt, dobrze oczyszcza, zauważyłam u siebie lekko zwężone pory i poprawę stanu cery. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona jak miękką i delikatną skórę miałam po umyciu tym żelem.
Przyznam szczerze, że przez około pierwszy tydzień stosowania nie dostrzegałam niczego specjalnego w tym żelu - możliwe, że potrzebuje trochę czasu, w końcu "nie od razu Kraków zbudowano". Dopiero po około ponad tygodniu tak jakby "zaczął robić swoje".
Żel ma konsystencję średnio gęstą, rozpływa się na dłoni po wylaniu, pieni się nie za bardzo i nie za mało, określiłabym jako wystarczające i jak najbardziej odpowiednie do oczyszczenia skóry twarzy. W łatwy sposób rozprowadza się na twarzy. Jest przeźroczysty. Z czystym sumieniem mogę polecić każdemu kto boryka się z jakimiś problemami na twarzy. Używam już drugą butelkę i ani mi się śni z nim rozstać :)


🌸Drugi żel z tej samej firmy do cery suchej i wrażliwej.

Parę słów od producenta:
  1. Pojemność 200ml.
  2. Oczyszcza, osłania, nawilża.
  3. Posiada łagodne właściwości myjące.
  4. Nie podrażnia.
  5. Bardzo dobrze zmywa makijaż.
Najważniejsze składniki: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, korzenia prawoślazu, owsa.
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla korzenia mydlnicy lekarskiej pianę.

Składniki/Ingredients: Aqua, Herbal Extract: Saponaria Officinalis Root, Althea Officinalis Root, Avena Sativa, Coco-Betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-4 caprate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Sodium Chloride.

A teraz coś ode mnie:
Tak samo jak w przypadku poprzedniego żelu, podzielam słowa producenta. Żel podobnie jak poprzedni bardzo dobrze oczyszcza i zmywa makijaż. Również jest delikatny i nie podrażnia mojej bardzo wrażliwej skóry. Zapach jest ziołowy, delikatny i nie drażni podczas stosowania żelu. Jestem dość wrażliwa na zapachy - stosowałam już różne żele ziołowe, których zapach przyprawiał mnie o mdłości. Cera po nim również się uspokaja i można zauważyć poprawę.
Skóra jest lekko napięta ale nie przesuszona i podrażniona. Nie muszę natychmiast, jak po niektórych innych żelach, nakładać kremu.
Stosowałam również krem i tonik z tej firmy, ale o tym w kolejnych postach. :)

Obydwa żele są świetne, jednak bardziej moje serce bije ku pierwszemu - może ze względu na to, że mam skórę głównie przetłuszczającą się. 😉
Zarówno jeden jak i drugi mają bezpieczne składy: brak SLS, SLES, PEG, parabenów i silikonów.👍
Z tego co wiem obecna formuła została zmieniona i ulepszona zarówno pod względem szaty graficznej jak i składu. Wcześniej te żele zawierały w składzie SLS, SLES i PEG.

Zresztą zobaczcie sami! #CzasNaZmiany

A czy Wy również stosowałyście/liście bądź stosujecie jakieś kosmetyki z tej firmy? Jakie są Wasze opinie?
Może polecacie coś jeszcze z Fitomed?
😉😉😉

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Fitomed tonik ziołowy - tak czy nie ? :)

Cześć Wam! :) W poprzednim poście pisałam Wam o żelu marki Fitomed i dzisiaj również będzie o niej. Uważam, że niektóre kosmetyki są naprawdę godne polecenia, głownie ze względu na ich delikatność, skuteczność, jak również NISKĄ CENĘ! . Dzisiaj będzie o koledze ze zdjęcia :D W odróżnieniu od żelu, tonik zawiera szałwię lekarską - nie mydlnicę lekarską - jako główny składnik. Gdzie można kupić? Oto przydatne linki:   Sklepy internetowe Sklepy stacjonarne w CAŁEJ POLSCE 🌸OD PRODUCENTA: W składzie znajdują się: wyciąg z szałwii, którego najważniejszymi składnikami są: olejek, garbniki, kwasy organiczne, sole mineralne wyciąg z nagietka d-pantenol. Olejek szałwiowy bardzo dobrze oczyszcza skórę, przeciwdziała zbytniemu jej przetłuszczaniu się. Tonik ma wygładzać i rozjaśniać skórę, zamykać pory, łagodzić objawy trądziku grudkowo-krostkowego, ma działać również antybakteryjnie. Nie zawiera barwników. Przeznaczony jest do cery mieszanej, tłustej  trądz

"Wielkie rzeczy się dzieją kiedy się spotykają ludzie z górami"

Cześć :) To mój pierwszy wpis na tym blogu, a w zasadzie to mój pierwszy blog w życiu :)  Nie jestem doświadczona w tym temacie, ale kiedyś musi być ten "pierwszy raz" :) Mam na imię Kamila i mam już "aż" 26 lat :D :D Studiowałam chemię analityczną, ale nie o chemii tutaj będzie -  w sumie, jakby nie patrzeć, będzie to poniekąd związane z chemią :) O czym będzie ? O zdrowiu, jedzeniu, kosmetykach (głównie tych naturalnych, i z "dobrym" składem) do pielęgnacji twarzy/ciała jak i kosmetykach do makijażu :) Dlaczego o zdrowiu, jedzeniu i kosmetykach ?  Ponieważ chcę Wam opowiadać i przekazywać, myślę, że wiele cennych informacji, na temat tego co doświadczyłam i doświadczam "na własnej skórze" odnośnie tych tematów :) Co tu będę więcej pisać....po prostu zapraszam do śledzenia - myślę, że wiele osób znajdzie tutaj coś co Je zainteresuje.  Miłego czytania! :) Ps. Uwielbiam góry :) Zdjęcie z wędrówki w austriackich Alpach